søndag den 13. januar 2013

2013 is here!!

Så er det nye år godt i gang, og det er jeg også - cosplaymæssigt :p

Jeg arbejder for tiden på 3 kostumer:

Panty fra Panty & Stocking, Rapunzel (som jeg kæmper lidt med, derfor ikke nogle billeder af dette kostume i dette indlæg ^^;)  og så er jeg lige begyndt på et helt nyt kostume:

Hatsune Miku - Mikuzukin version.
Vocaloid er, efter min mening, blevet helt og aldeles overcosplayet i Danmark efterhånden.. Men jeg har så stor en kærlighed til Miku og hendes kostumedesigns, og dette her kunne jeg slet ikke stå for :) Siden jeg optrådte som Miku til Euro Cosplay i 2010, har jeg savnet, at optræde som hende, så overvejer lidt, at lave et nyt show med dette kostume engang.. :)

Men først og fremmest skal det lige være færdigt! Her et par billeder, af processen:

Nederdel.. Maler gule striber på liver løs :D

Hætte.. Mangler blondekant, sløjfe, og resten af de gule striber

Flæser i lange baner.. Brugte 4 timer på, at sy omtrent 6m flæser til nederdelen.. Nogle gange overrasker det mig, hvor forbandet lang tid det tager, at sy noget så simpelt..

Udover Miku, er jeg som nævnt i sidste indlæg, gået i gang med mit næste konkurrence kostume:
Panty Anarchy, fra Panty & Stocking:
Er godt i gang med hende, og det skulle gerne være færdigt til J-popcon i marts ^_^

Processen:

Armbånd og handsker - Færdige

Fingerringe lavet i fimo og sprayet med guldlak

Nederdel - Mangler bælte

Halsbånd - færdigt

Sko... Slet ikke færdige!! xD

Mønster til top + halvfærdig krave..

Færdig top :D

Det var alt for denne gang! Hold humøret oppe, smil, gør det, du elsker! ^_^ 

- Anne





Ingen kommentarer:

Send en kommentar