onsdag den 22. februar 2012

A small update!

SO! Time for a small update! I think I'm going to write this blog in Danish from now on, since it's much easier for me! :D

Nå! I sidste uge havde jeg vinterferie, så jeg tog på stof-shopping i Esbjerg. Begyndte at sy med det samme jeg kom hjem igen, og endte med at sidde og arbejde i knap 3 dage :p Det overrasker mig gang på gang, hvor lang tid det tager, at lave et forholdsvist simpelt kostume!!

Nå men her er et par billeder af, hvad jeg har nået indtil videre:

Dag 1: Fik lavet mønster til bootcovers, og klippet lidt stof



Dag 2: klippede stof til krave, syede hvide bånd på, samt lavede en lille top, med Sailor Moons ærmer, der mest af alt ligner noget fra en rum-dragt :p

Dag 3: Syede sløjfe, krave, bootcovers og kappe sammen. Kappen skal stryges og presses, den bølger rigtig grimt lige nu!! :/
Så langt nåede jeg i denne vinterferie!

Har desuden købt en Princess Moon Rod på ebay, som jeg skal bruge i mit act til SVS-con i maj! :D Det er godtnok den italienske udgave, den japanske er helt ufattelig dyr!!!

Yep yep, jeg er 22, og køber legetøj til små piger!! x'D


Udover dette, er jeg i gang med at lave tiara, handsker og bootcovers. Billeder af det kommer senere! ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar